Jeu de boules in het St. Martinuspark
Jeu de boules in het St. Martinuspark Nu het mooi weer wordt, is er misschien weer belangstelling om eens gezellig te boulen.Tot nu toe werd er gegooid op woensdagmiddag maar misschien komt deze dag voor u niet goed uit. Daarom willen we even polsen hoe het met de belangstelling staat. Heeft u interesse, stuur […]
Jeu de boules in het St. Martinuspark Meer lezen »